پاتوق کده

 

کوکا : برای کاشت درخت لیمو ترش در منزل لازم است ابتدا دانه های لیمو (به انگلیسی : lemon) را از داخل آن خارج کرده و به مدت 48 ساعت داخل آب گرم قرار دهید .
سعی کنید دانه های درشت را انتخاب کنید . پس از قرار دادن در آب، آنها را با دستمال کاغذی خشک کرده و پوست روی دانه ها را جدا کنید .
یک گلدان آماده کرده، دانه ها را داخل آن بکارید و سپس روی آنها را آب پاشی کنید تا خاک گلدان مرطوب شود. حال برای پوشاندن دانه ها روی آنها دو سانتی متر خاک بریزید. و دوباره کمی آب پاشی کنید.
سپس بر روی گلدان را یک کیسه پلاستیکی شفاف کشیده و آن را در محلی گرم و آفتاب گیر قرار دهید. معمولا یک تا دو هفته زمان نیاز است تا دانه ها جوانه زده و از خاک بیرون بیایند.
پس از اینکه جوانه های سبز را مشاده کردید باید کیسه پلاستیکی را از روی گلدان برداشته تا جوانه ها بتوانند به رشد خود ادامه دهند. فراموش نکنید درخت لیمو حتما به 5 ساعت آفتاب در روز نیازمند است. همچنین بهترین دما برای رشد نهال لیمو بین 18 تا 27 درجه سانتی گراد است. پس گلدان خود را در یک مکان گرم و آفتاب گیر فرار دهید .

پرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموخیساندن هسته لیمو پرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموجداکردن پوست دانه لیمو پرورش درخت لیمو , روش کاشت درخت لیمو ترشخیساندن هسته لیمو کاشت هسته لیمو در گلدانکاشت هسته لیمو در گلدان پرورش درخت لیمو , دانه لیمو ترشکاشت هسته لیمو در گلدان پرورش درخت لیمو , نگهداری از لیموترشپوشاندن هسته های لیموترش پرورش درخت لیمو , کاشت هسته لیموترش در منزلجوانه های هسته لیموترش پرورش درخت لیمو , جوانه لیمو ترشجوانه های هسته لیموترش پرورش درخت لیمو , نهال لیموترش در گلدان

 مقام معظم رهبری به استفتاء از ایشان در رابطه با «سقط جنین»، پاسخ دادند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جدیدترین پاسخ‌ معظم‌له به استفتاء انجام شده مبنی بر اینکه "سقط جنین فی نفسه چه حکمی دارد؟ و در صورتی که ادامه بارداری برای زندگی مادر خطر داشته باشد، حکم آن چیست؟ " به شرح ذیل منتشر کرد:

سقط جنین شرعاً حرام است و در هیچ حالتی جایز نیست، مگر آن‌ که استمرار حاملگی برای حیات مادر خطرناک باشد که در این صورت سقط جنین قبل از ولوج روح، اشکال ندارد، ولی بعد از دمیدن روح جایز نیست، حتی اگر ادامه حاملگی برای حیات مادر خطرناک باشد، مگر آن‌ که استمرار بارداری، حیات مادر و جنین هر دو را تهدید کند و نجات زندگی طفل به هیچ وجه ممکن نباشد، ولی نجات زندگی مادر به تنهایی با سقط جنین امکان داشته باشد.

افراد مشهور و معروف دنیا برای داشتن پوستی زیبا دست به هر کاری می‌زنند و این روزها پدیده‌ای جدید به نام سرما درمانی در دمای پایین با شعار رفع سریع چین و چروک صورت بین این افراد رواج یافته است.: افراد مشهور و معروف دنیا برای داشتن پوستی زیبا دست به هر کاری می‌زنند و این روزها پدیده‌ای جدید به نام سرما درمانی در دمای پایین با شعار رفع سریع چین و چروک صورت بین این افراد رواج یافته است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به تازگی یک مد جدید در دنیا مورد علاقه افراد و شخصیت‌های مشهور قرار گرفته که Cryotherapy یا سرما درمانی نام دارد.

در این شیوه درمانی فرد برای درمان چین و چروک‌های صورت و ایجاد شوک هورمسیس به بدن خود به مدت سه دقیقه در یک کپسول مانند اتاق سونا، اما با حرارت منفی ۲۰۰ درجه فارنهایت به مدت سه دقیقه قرارمی گیرد.

 
سرما درمانی، جدیدترین مد زیبایی ۲۰۱۷ + تصاویر 
 
دمایی که فرد در این زمان تحمل می‌کند مانند زندگی در سردترین منطقه قطب شمال است. در این اتاقک که نوعی مخزن سربسته است بخار نیتروژن در فضا منتشر شده و دما را تا منفی ۲۰۰ درجه سرد می‌کند.
 
این روش درمانی برای کنترل درد در بیماران مبتلا به دردهای مزمن، بازیابی عروق خونی بسته شده و نیز صاف شدن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
درمان با استفاده از یخ و اقامت در مکان‌های سرد از قرن‌ها پیش در دنیا رایج بوده و به طور مثال برای کاهش علائم افراد مسلول به کار می‌رفته، اما با پیشرفت فناوری‌ها سرما درمانی شکل جدیدی پیدا کرده است.
 
سرما درمانی، جدیدترین مد زیبایی ۲۰۱۷ + تصاویر 
 
سرما درمانی کل بدن نخستین بار درسال ۱۹۷۸ برای درمان آرتریت روماتوئید در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است، برخی کارشناسان نیز اعتقاد دارند از این شیوه می‌توان برای کاهش وزن و لاغری استفاده کرد.
 
علاوه بر درمان مشکلات جسمی، سرما درمانی برای بهبود روحیه، خلق و خوی، درمان افسردگی و رفع برخی اختلالات عصبی نیز می‌تواند مورد استفاده قراربگیرد، معمولاً در هوای گرم افراد سریعتر عصبانی و عصبی می‌شوند، میزان جرم و جنایات نیز در ماه‌های گرم سال بیشتر از ماه‌های سرد سال است.
 
با وجود مزایای مفید درمانی این شیوه جزو درمان‌های گرانقیمت زیبایی است و هزینه هر جلسه سه دقیقه‌ای آن حدود صد دلار است.
 
محققان دانشگاه میسوری آمریکا اعتقاد دارند استفاده از این روش درمانی بویژه برای درمان مشکلات عضلانی و گرفتگی عروق و تروما در ورزشکاران که دچار سوانح ورزشی شده‌اند می‌تواند بسیار مفید باشدو سبب ترمیم ماهیچه به دلیل تحریک عروق و بافت عضلانی و کوتاه شدن دوره نقاهت بیماران شود.
 
سرما درمانی، جدیدترین مد زیبایی ۲۰۱۷ + تصاویر 
 
اکنون در آمریکا بسیای از زنانی که در آستانه ازدواج قرار دارند برای حفظ زیبایی، کاهش ریزش موی سر و درخشندگی پوست از این روش درمانی استفاده می‌کنند.
 
کارشناسان در عین حال به افراد توصیه می‌کنند قبل از انجام این شیوه حتماً با متخصص مشاوره انجام دهند، زیرا برخی افراد به سرما حساسیت دارند یا امکان دارد دچار شوک قلبی یا حمله مغزی و قطع ناگهانی تنفس شوند.
- مراسم تجليل از مادران و همسران شهداي مدافع حرم با عنوان «حضرت رباب سلام‌الله» در غرب تهران برگزار شد. این همایش یا سخنرانی حسن شمشادي، مداح امير عباسي، اجراي سيد كمال هاشم زاده و اجرای گروه نسيم قدر و نقاله‌خوانی عدنان شيرمحمد همراه بود.
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
تعداد صفحات : 33
صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 33 صفحه بعد